L.ORBAN ESTE FIUL CPT. IMRE ORBAN,CARE A FOST LOCTIITOR AL SEFULUI SECURITATII RAIONULUI STALIN, INTRE ANII 1948 SI 1956. — Lupul Dacic


Ludovic Orban reprezintă un caz tipic, o slugă clasică a sistemului ticăloşit menţinut pe linia de plutire a clasei politice exclusiv datorită caracterului său infect, care l-a recomandat pentru cariera politică. Orban a debutat public, recomandându-se, cu ani în urmă, pe site-ul oficial al PNL-ului drept cel mai dur critic al partidului lui Ion Iliescu […]

via L.ORBAN ESTE FIUL CPT. IMRE ORBAN,CARE A FOST LOCTIITOR AL SEFULUI SECURITATII RAIONULUI STALIN, INTRE ANII 1948 SI 1956. — Lupul Dacic

Citat

32 comentarii (+add yours?)

  1. Beta
    dec. 25, 2023 @ 12:11:03

    Merci mon ami!

    Apreciază

    Răspunde

  2. anitanna
    ian. 10, 2024 @ 07:28:41

    La multi ani!
    Multa sanatate si bucurii de la cei dragi!
    Te pup!

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde

  3. anitanna
    ian. 10, 2024 @ 07:30:04

    Sarbatorile cred ca le-ai petrecut cu bine,frumos…
    La multi ani,draga surioara…!
    Multa sanatate sa-ti dea Bunul Dumnezeu!

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde

    • Beta
      ian. 10, 2024 @ 13:39:27

      La multi ani draga mea! Multumesc lui Dumnezeu ca sunt sanatoasa si am putut sa fiu impreuna cu familia mea de prietene a doua zi de Craciun si prima zi de Anul Nou. Ele , unele au copiii acasa langa ele asa ca prima zi sau Revelionul l-au facut cu familia apoi au venit la mine si am sarbatorit. Eu numai vara, o luna pe an pot sa-mi stranga copilul, nepotul, nora la piept . Asa a fost sa fie, multumesc lui Dumnezeu ca se poate si asa.

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow Betasare's Blog on WordPress.com